מגמת תקשורת ניו מדיה ופרסום

נושמים פייסבוק? חיות אינסטגרם? מכירים בע”פ כל פרסומת ברשת?

אז אם אתם כמו דונלנד טראמפ מצייצים בטוויטר כל כמה דקות יש לכם סיכוי גדול להיות

נשיא ארה”ב או יותר טוב מזה…אנשי ניו מדיה ופרסום!

מהפכת האון ליין כבר כאן, כולם מחוברים לכולם, וכבר קשה לזכור איך הסתדרנו פעם.

מה לומדים במגמה?

התלמידים ילמדו על איך לעשות סרטי פרסומת לאינטרנט, פרסומות לטלוויזיה ולרדיו.

בנוסף התלמידים יפיקו סרטים דוקומנטרים, ישתתפו בהפקה של תכנית רדיו ויתנסו ביצירה

של מסעות פרסום ותכנים בעולם הדיגיטלי.

התלמידים ילמדו על עולם יחסי הציבור – איך פותרים משברים בתקשורת? איך מוציאים

הודעה לעיתונות? מה תפקידם של יסי הציבור בשמירה על המותג ועוד?

יכנסו טוב טוב לעולם הפרסום – איך הוא עובד? איך חושבים על רעיון? איך מנתחים קהל

יעד? איך מוציאים הודעה לעיתונות ועוד?

למי מיועדת המגמה?

המגמה מיודעת לתלמידים ורבאלים עם יכולות ביטוי מילוליות גבוהות, נטייה למעורבות חברתית, חיבור לעולמות התוכן השונים ברשת, זיקה וגישה לתחום הפרסום והשיווק.

 

מהם אפשרויות ההמשך עבור התלמידים?

בוגרי המגמה הזכאים לתעודת בגרות יוכלו להמשיך את לימודיהם לתואר ולזכות בכלים אשר יאפשרו להם ליצור תכנים ולהיות חלק מתעשיית הפרסום והניו מדיה. ניתן לעסוק בתחום הפרסום כעצמאים וגם כמובן בתפקידים שונים בחברות וארגונים.

יעניין אתכם גם

תפריט נגישות